مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آمادگی پذیرش بلاکچین ارزیابی قلمرو فعالیت شرکت‌های حوزه نفت و گاز بر شاخص‌های کلان آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 247-286]

  • آمادگی مشتریان ارزیابی فناوری‌های خودکاربری بر مبنای شاخص‌های استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

ا

  • اتوماتای یادگیرسلولی یک رویکرد جدید برای شناسایی سرقت ادبی با استفاده ازآتوماتای یادگیرسلولی و برچسب گذاری نقش معنایی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 183-209]

  • احساسات فراگیران بررسی تاثیر فناوری‌های جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 77-98]

  • ارزیابی آمادگی پذیرش ارزیابی قلمرو فعالیت شرکت‌های حوزه نفت و گاز بر شاخص‌های کلان آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 247-286]

  • ارزش مشتریان ارزیابی فناوری‌های خودکاربری بر مبنای شاخص‌های استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

  • ارسال پیام سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]

  • اسکادا تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]

  • اعتماد آنلاین توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 1-37]

  • اقتصاد دانش‌بنیان طراحی چارچوب بومی سنجش بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 129-154]

  • اقتصاد هوشمند الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 71-113]

  • الگوریتم k-means تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 189-209]

  • الگوریتم برنامه‌ریزی آرمانی سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]

  • الگوریتم ژنتیک توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 209-243]

  • امنیت اطلاعات رویکردی ترکیبی از FMEA و تئوری خاکستری برای رتبه بندی ابعاد مدیریت ریسک امنیت اطلاعات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 191-214]

  • امنیت اطلاعات مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]

  • اینترنت سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]

  • اینترنت اشیا بررسی تاثیر فناوری‌های جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 77-98]

  • اهداف تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]

ب

  • بازاریابی بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 35-76]

  • بازاریابی ویروسی توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 1-37]

  • بازی پردازی طراحی مدل بازی پردازی در کسب‌وکارهای کارآفرینانه مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 39-60]

  • بانک بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 35-76]

  • بانکداری الکترونی ارزیابی فناوری‌های خودکاربری بر مبنای شاخص‌های استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

  • بخش انرژی ارزیابی قلمرو فعالیت شرکت‌های حوزه نفت و گاز بر شاخص‌های کلان آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 247-286]

  • برچسب گذاری نقش معنایی یک رویکرد جدید برای شناسایی سرقت ادبی با استفاده ازآتوماتای یادگیرسلولی و برچسب گذاری نقش معنایی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 183-209]

  • برنامه‌ریزی باینری مدل برنامه‌ریزی ریاضی فرایندکاوی در مسئله کشف گراف وابستگی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 217-246]

  • برنامه ریزی چندهدفه توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 209-243]

  • بلاکچین ارزیابی قلمرو فعالیت شرکت‌های حوزه نفت و گاز بر شاخص‌های کلان آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 247-286]

  • بلوغ مدیریت دانش طراحی چارچوب بومی سنجش بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 129-154]

  • بهبود فرایند تحلیل عملکرد و بهبود فرایندهای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد فرایندکاوی: مطالعه موردی فرایندهای ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 37-71]

  • بهینه سازی پورتفوی توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 209-243]

  • بومی‌سازی طراحی چارچوب بومی سنجش بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 129-154]

پ

  • پیاده‌سازی هوشمندی کسب‌وکار طراحی مدل هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد داده‌-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]

  • پیامدهای همکاری رقابتی طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]

  • پذیرش فناوری اطلاعات سبز پذیرش فناوری اطلاعات سبز با استفاده از چارچوب فناوری- سازمان- محیط در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 63-94]

  • پیش‌نیازها تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]

  • پویایی‌شناسی سیستم ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوری‌های مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]

ت

  • تبلیغات مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 273-302]

  • تجربه کاربر پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستم‌های پیشنهاددهنده در محیط‌های آنلاین [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 155-186]

  • تجزیه تحلیل خطاهای بالقوه و اثرات آن رویکردی ترکیبی از FMEA و تئوری خاکستری برای رتبه بندی ابعاد مدیریت ریسک امنیت اطلاعات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 191-214]

  • تحقیق و توسعه ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوری‌های مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]

  • تحلیل احساسات طراحی و پیاده‌سازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمت‌گذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیک‌های مدل‌سازی موضوعی و متن‌کاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]

  • تحلیل تکنیکال توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 209-243]

  • تحلیل ‌عملکرد تحلیل عملکرد و بهبود فرایندهای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد فرایندکاوی: مطالعه موردی فرایندهای ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 37-71]

  • تحلیل محتوا بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 35-76]

  • تحلیل محتوا پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستم‌های پیشنهاددهنده در محیط‌های آنلاین [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 155-186]

  • ترکیب نتایج فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجام‌شده در زمینه خرید آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-142]

  • تشخیص‌جامعه هم‌افزایی کاربران در شبکه علمی اجتماعی کوثرنت با استفاده از روش‌های خوشه‌بندی مبتنی بر گراف [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 187-216]

  • تعلق به برند تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]

  • تعهد به برند تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]

  • تکنیک بهترین- بدترین شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 287-322]

  • تکنیک دیمتل توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 1-37]

  • توانش کانال‌های ترکیبی کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانال‌های ترکیبی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 61-100]

  • توسعه محصول جدید ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوری‌های مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]

  • تئوری خاکستری رویکردی ترکیبی از FMEA و تئوری خاکستری برای رتبه بندی ابعاد مدیریت ریسک امنیت اطلاعات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 191-214]

چ

  • چارچوب طراحی چارچوب بومی سنجش بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 129-154]

  • چارچوب فناوری- سازمان- محیط پذیرش فناوری اطلاعات سبز با استفاده از چارچوب فناوری- سازمان- محیط در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 63-94]

ح

  • حاکمیت پروژه ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 5-38]

  • حاکمیت فناوری اطلاعات ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 5-38]

  • حمل‌ونقل هوشمند سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]

خ

  • خرید آنلاین فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجام‌شده در زمینه خرید آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-142]

  • خوشه‌بندی مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]

  • خوشه‌بندی تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 5-34]

  • خوشه‌بندی‌گراف هم‌افزایی کاربران در شبکه علمی اجتماعی کوثرنت با استفاده از روش‌های خوشه‌بندی مبتنی بر گراف [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 187-216]

د

  • داده کاوی تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 189-209]

  • داده‌کاوی مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]

  • درگاه تبادل اطلاعات دولت مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]

  • دولت الکترونیک مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]

ر

  • رسانه اجتماعی بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 35-76]

  • رقابت پذیری الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 71-113]

  • روش فرافکنی توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 1-37]

س

  • سرقت ادبی یک رویکرد جدید برای شناسایی سرقت ادبی با استفاده ازآتوماتای یادگیرسلولی و برچسب گذاری نقش معنایی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 183-209]

  • سیستم پیشنهاددهنده پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستم‌های پیشنهاددهنده در محیط‌های آنلاین [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 155-186]

  • سیستم‌های‌‌پیشنهاددهنده هم‌افزایی کاربران در شبکه علمی اجتماعی کوثرنت با استفاده از روش‌های خوشه‌بندی مبتنی بر گراف [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 187-216]

  • سطوح استفاده کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانال‌های ترکیبی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 61-100]

ش

  • شباهت معنایی یک رویکرد جدید برای شناسایی سرقت ادبی با استفاده ازآتوماتای یادگیرسلولی و برچسب گذاری نقش معنایی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 183-209]

  • شبکه‌ اجتماعی بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 35-76]

  • شبکه خودرویی سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]

  • شبکه عصبی.   سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]

  • شبکه‌علمی اجتماعی‌کوثرنت هم‌افزایی کاربران در شبکه علمی اجتماعی کوثرنت با استفاده از روش‌های خوشه‌بندی مبتنی بر گراف [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 187-216]

  • شبکه‌های اجتماعی مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 273-302]

  • شرکت های دانش بنیان توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان کوچک و متوسط با استفاده از توسعه‌کارآفرینی دیجیتال [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 99-128]

ص

  • صنعت آب و فاضلاب تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]

  • صنعت بانکداری پذیرش فناوری اطلاعات سبز با استفاده از چارچوب فناوری- سازمان- محیط در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 63-94]

  • صنعت بانکداری الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 71-113]

  • صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]

  • صنعت هتل داری طراحی و پیاده‌سازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمت‌گذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیک‌های مدل‌سازی موضوعی و متن‌کاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]

ط

  • طبقه‌بندی مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]

  • طراحی کاربردپذیر طراحی مدل جامع کاربردپذیری وب‌سایت بانکداری اینترنتی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 113-157]

  • طراحی کاربر-محور طراحی مدل جامع کاربردپذیری وب‌سایت بانکداری اینترنتی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 113-157]

  • طراحی و توسعه خدمت الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 71-113]

ع

  • علم طراحی طراحی و پیاده‌سازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمت‌گذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیک‌های مدل‌سازی موضوعی و متن‌کاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]

  • عملکرد پروژه ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 5-38]

  • عملکرد تحصیلی مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]

  • عوامل مؤثر بر هوشمندی کسب‌وکار طراحی مدل هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد داده‌-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]

ف

  • فرا تحلیل فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجام‌شده در زمینه خرید آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-142]

  • فرآیندکاوی مدل برنامه‌ریزی ریاضی فرایندکاوی در مسئله کشف گراف وابستگی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 217-246]

  • فرایندکاوی تحلیل عملکرد و بهبود فرایندهای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد فرایندکاوی: مطالعه موردی فرایندهای ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 37-71]

  • فرایندهای ‌تسهیلات سرمایه در گردش تحلیل عملکرد و بهبود فرایندهای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد فرایندکاوی: مطالعه موردی فرایندهای ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 37-71]

  • فریب ادراک‌شده مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 273-302]

  • فناوری اطلاعات سبز پذیرش فناوری اطلاعات سبز با استفاده از چارچوب فناوری- سازمان- محیط در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 63-94]

  • فناوری مالی نظارتی ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوری‌های مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]

  • فناوری‌های خودکاربری ارزیابی فناوری‌های خودکاربری بر مبنای شاخص‌های استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

ق

  • قلمرو فعالیت شرکت‌ها در بخش انرژی ارزیابی قلمرو فعالیت شرکت‌های حوزه نفت و گاز بر شاخص‌های کلان آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 247-286]

  • قیمت‌گذاری بر اساس ارزش مشتری طراحی و پیاده‌سازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمت‌گذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیک‌های مدل‌سازی موضوعی و متن‌کاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]

ک

  • کارآفرینی دیجیتال توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان کوچک و متوسط با استفاده از توسعه‌کارآفرینی دیجیتال [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 99-128]

  • کاربردپذیری طراحی مدل جامع کاربردپذیری وب‌سایت بانکداری اینترنتی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 113-157]

  • کانال‌های ترکیبی کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانال‌های ترکیبی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 61-100]

  • کسب و کارهای آنلاین توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 1-37]

  • کسب ‌ و کارهای کارآفرینانه طراحی مدل بازی پردازی در کسب‌وکارهای کارآفرینانه مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 39-60]

  • کسب و کارهای کوچک و متوسط توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان کوچک و متوسط با استفاده از توسعه‌کارآفرینی دیجیتال [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 99-128]

  • کسب و کارهای مبتنی بر وب طراحی مدل بازی پردازی در کسب‌وکارهای کارآفرینانه مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 39-60]

  • کشف فرآیندها مدل برنامه‌ریزی ریاضی فرایندکاوی در مسئله کشف گراف وابستگی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 217-246]

  • کیفیت خدمات ارزیابی فناوری‌های خودکاربری بر مبنای شاخص‌های استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

  • کلیدواژگان: آموزش مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]

گ

  • گراف وابستگی مدل برنامه‌ریزی ریاضی فرایندکاوی در مسئله کشف گراف وابستگی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 217-246]

  • گسترش عملکرد کیفیت (QFD) مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]

ل

  • لوازم‌خانگی تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 5-34]

م

  • متد RFM تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 189-209]

  • متن‌کاوی طراحی و پیاده‌سازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمت‌گذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیک‌های مدل‌سازی موضوعی و متن‌کاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]

  • متن‌کاوی تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 5-34]

  • مدیریت ارتباط با مشتری تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 189-209]

  • مدیریت ریسک رویکردی ترکیبی از FMEA و تئوری خاکستری برای رتبه بندی ابعاد مدیریت ریسک امنیت اطلاعات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 191-214]

  • مدیریت هوشمند تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]

  • مدل‌سازی ساختاری- تفسیری مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 273-302]

  • مدل­سازی معادلات ساختاری پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستم‌های پیشنهاددهنده در محیط‌های آنلاین [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 155-186]

  • مدل کانو مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]

  • مدل هوشمندی کسب‌وکار طراحی مدل هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد داده‌-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]

  • مزایای برند تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]

  • مزیت زیبایی‌شناسی برند تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]

  • مزیت نمادین برند تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]

  • مکاری رقابتی طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]

  • منطق فازی توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 209-243]

ن

  • نارضایتی مشتریان تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 5-34]

  • نیت خرید آنلاین فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجام‌شده در زمینه خرید آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-142]

  • نظریه توانش کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانال‌های ترکیبی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 61-100]

  • نظریه داده بنیاد الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 71-113]

  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد داده‌-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]

  • نظریه داده بنیاد چندگانه طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]

  • نوآوری ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوری‌های مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]

و

  • وب‌سایت بانکداری اینترنتی طراحی مدل جامع کاربردپذیری وب‌سایت بانکداری اینترنتی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 113-157]

  • ورود به بازار طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]

  • وفاداری تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 189-209]

ه

  • هم‌راستایی استراتژیک شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 287-322]

  • هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی و فناوری اطلاعات شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 287-322]

  • همسویی راهبردی ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 5-38]

  • هوش مصنوعی توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 209-243]

  • هوشمندی کسب‌وکار طراحی مدل هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد داده‌-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]

ی

  • یادگیری الکترونیکی بررسی تاثیر فناوری‌های جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 77-98]

login