آ
-
آمادگی پذیرش بلاکچین
ارزیابی قلمرو فعالیت شرکتهای حوزه نفت و گاز بر شاخصهای کلان آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 247-286]
-
آمادگی مشتریان
ارزیابی فناوریهای خودکاربری بر مبنای شاخصهای استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
ا
-
اتوماتای یادگیرسلولی
یک رویکرد جدید برای شناسایی سرقت ادبی با استفاده ازآتوماتای یادگیرسلولی و برچسب گذاری نقش معنایی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 183-209]
-
احساسات فراگیران
بررسی تاثیر فناوریهای جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 77-98]
-
ارزیابی آمادگی پذیرش
ارزیابی قلمرو فعالیت شرکتهای حوزه نفت و گاز بر شاخصهای کلان آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 247-286]
-
ارزش مشتریان
ارزیابی فناوریهای خودکاربری بر مبنای شاخصهای استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
-
ارسال پیام
سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]
-
اسکادا
تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]
-
اعتماد آنلاین
توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 1-37]
-
اقتصاد دانشبنیان
طراحی چارچوب بومی سنجش بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 129-154]
-
اقتصاد هوشمند
الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 71-113]
-
الگوریتم k-means
تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 189-209]
-
الگوریتم برنامهریزی آرمانی
سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]
-
الگوریتم ژنتیک
توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 209-243]
-
امنیت اطلاعات
رویکردی ترکیبی از FMEA و تئوری خاکستری برای رتبه بندی ابعاد مدیریت ریسک امنیت اطلاعات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 191-214]
-
امنیت اطلاعات
مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]
-
اینترنت
سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]
-
اینترنت اشیا
بررسی تاثیر فناوریهای جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 77-98]
-
اهداف
تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]
ب
-
بازاریابی
بانکها و بازاریابی شبکههای اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 35-76]
-
بازاریابی ویروسی
توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 1-37]
-
بازی پردازی
طراحی مدل بازی پردازی در کسبوکارهای کارآفرینانه مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 39-60]
-
بانک
بانکها و بازاریابی شبکههای اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 35-76]
-
بانکداری الکترونی
ارزیابی فناوریهای خودکاربری بر مبنای شاخصهای استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
-
بخش انرژی
ارزیابی قلمرو فعالیت شرکتهای حوزه نفت و گاز بر شاخصهای کلان آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 247-286]
-
برچسب گذاری نقش معنایی
یک رویکرد جدید برای شناسایی سرقت ادبی با استفاده ازآتوماتای یادگیرسلولی و برچسب گذاری نقش معنایی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 183-209]
-
برنامهریزی باینری
مدل برنامهریزی ریاضی فرایندکاوی در مسئله کشف گراف وابستگی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 217-246]
-
برنامه ریزی چندهدفه
توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 209-243]
-
بلاکچین
ارزیابی قلمرو فعالیت شرکتهای حوزه نفت و گاز بر شاخصهای کلان آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 247-286]
-
بلوغ مدیریت دانش
طراحی چارچوب بومی سنجش بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 129-154]
-
بهبود فرایند
تحلیل عملکرد و بهبود فرایندهای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد فرایندکاوی: مطالعه موردی فرایندهای ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 37-71]
-
بهینه سازی پورتفوی
توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 209-243]
-
بومیسازی
طراحی چارچوب بومی سنجش بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 129-154]
پ
-
پیادهسازی هوشمندی کسبوکار
طراحی مدل هوشمندی کسبوکار با رویکرد داده-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]
-
پیامدهای همکاری رقابتی
طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]
-
پذیرش فناوری اطلاعات سبز
پذیرش فناوری اطلاعات سبز با استفاده از چارچوب فناوری- سازمان- محیط در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 63-94]
-
پیشنیازها
تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]
-
پویاییشناسی سیستم
ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوریهای مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]
ت
-
تبلیغات
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 273-302]
-
تجربه کاربر
پیشزمینهها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستمهای پیشنهاددهنده در محیطهای آنلاین [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 155-186]
-
تجزیه تحلیل خطاهای بالقوه و اثرات آن
رویکردی ترکیبی از FMEA و تئوری خاکستری برای رتبه بندی ابعاد مدیریت ریسک امنیت اطلاعات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 191-214]
-
تحقیق و توسعه
ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوریهای مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]
-
تحلیل احساسات
طراحی و پیادهسازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمتگذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیکهای مدلسازی موضوعی و متنکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]
-
تحلیل تکنیکال
توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 209-243]
-
تحلیل عملکرد
تحلیل عملکرد و بهبود فرایندهای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد فرایندکاوی: مطالعه موردی فرایندهای ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 37-71]
-
تحلیل محتوا
بانکها و بازاریابی شبکههای اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 35-76]
-
تحلیل محتوا
پیشزمینهها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستمهای پیشنهاددهنده در محیطهای آنلاین [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 155-186]
-
ترکیب نتایج
فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجامشده در زمینه خرید آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-142]
-
تشخیصجامعه
همافزایی کاربران در شبکه علمی اجتماعی کوثرنت با استفاده از روشهای خوشهبندی مبتنی بر گراف [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 187-216]
-
تعلق به برند
تأثیر مزایای زیباییشناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجیگری تعلق به برند در بین مصرفکنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]
-
تعهد به برند
تأثیر مزایای زیباییشناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجیگری تعلق به برند در بین مصرفکنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]
-
تکنیک بهترین- بدترین
شناسایی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمانها [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 287-322]
-
تکنیک دیمتل
توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 1-37]
-
توانش کانالهای ترکیبی
کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانالهای ترکیبی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 61-100]
-
توسعه محصول جدید
ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوریهای مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]
-
تئوری خاکستری
رویکردی ترکیبی از FMEA و تئوری خاکستری برای رتبه بندی ابعاد مدیریت ریسک امنیت اطلاعات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 191-214]
چ
-
چارچوب
طراحی چارچوب بومی سنجش بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 129-154]
-
چارچوب فناوری- سازمان- محیط
پذیرش فناوری اطلاعات سبز با استفاده از چارچوب فناوری- سازمان- محیط در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 63-94]
ح
-
حاکمیت پروژه
ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 5-38]
-
حاکمیت فناوری اطلاعات
ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 5-38]
-
حملونقل هوشمند
سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]
خ
-
خرید آنلاین
فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجامشده در زمینه خرید آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-142]
-
خوشهبندی
مدلی برای بخشبندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتمهای دادهکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]
-
خوشهبندی
تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متنکاوی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 5-34]
-
خوشهبندیگراف
همافزایی کاربران در شبکه علمی اجتماعی کوثرنت با استفاده از روشهای خوشهبندی مبتنی بر گراف [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 187-216]
د
-
داده کاوی
تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 189-209]
-
دادهکاوی
مدلی برای بخشبندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتمهای دادهکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]
-
درگاه تبادل اطلاعات دولت
مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]
-
دولت الکترونیک
مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]
ر
-
رسانه اجتماعی
بانکها و بازاریابی شبکههای اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 35-76]
-
رقابت پذیری
الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 71-113]
-
روش فرافکنی
توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 1-37]
س
-
سرقت ادبی
یک رویکرد جدید برای شناسایی سرقت ادبی با استفاده ازآتوماتای یادگیرسلولی و برچسب گذاری نقش معنایی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 183-209]
-
سیستم پیشنهاددهنده
پیشزمینهها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستمهای پیشنهاددهنده در محیطهای آنلاین [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 155-186]
-
سیستمهایپیشنهاددهنده
همافزایی کاربران در شبکه علمی اجتماعی کوثرنت با استفاده از روشهای خوشهبندی مبتنی بر گراف [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 187-216]
-
سطوح استفاده
کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانالهای ترکیبی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 61-100]
ش
-
شباهت معنایی
یک رویکرد جدید برای شناسایی سرقت ادبی با استفاده ازآتوماتای یادگیرسلولی و برچسب گذاری نقش معنایی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 183-209]
-
شبکه اجتماعی
بانکها و بازاریابی شبکههای اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 35-76]
-
شبکه خودرویی
سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]
-
شبکه عصبی.
سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]
-
شبکهعلمی اجتماعیکوثرنت
همافزایی کاربران در شبکه علمی اجتماعی کوثرنت با استفاده از روشهای خوشهبندی مبتنی بر گراف [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 187-216]
-
شبکههای اجتماعی
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 273-302]
-
شرکت های دانش بنیان
توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط با استفاده از توسعهکارآفرینی دیجیتال [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 99-128]
ص
-
صنعت آب و فاضلاب
تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]
-
صنعت بانکداری
پذیرش فناوری اطلاعات سبز با استفاده از چارچوب فناوری- سازمان- محیط در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 63-94]
-
صنعت بانکداری
الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 71-113]
-
صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]
-
صنعت هتل داری
طراحی و پیادهسازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمتگذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیکهای مدلسازی موضوعی و متنکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]
ط
-
طبقهبندی
مدلی برای بخشبندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتمهای دادهکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]
-
طراحی کاربردپذیر
طراحی مدل جامع کاربردپذیری وبسایت بانکداری اینترنتی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 113-157]
-
طراحی کاربر-محور
طراحی مدل جامع کاربردپذیری وبسایت بانکداری اینترنتی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 113-157]
-
طراحی و توسعه خدمت
الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 71-113]
ع
-
علم طراحی
طراحی و پیادهسازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمتگذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیکهای مدلسازی موضوعی و متنکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]
-
عملکرد پروژه
ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 5-38]
-
عملکرد تحصیلی
مدلی برای بخشبندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتمهای دادهکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]
-
عوامل مؤثر بر هوشمندی کسبوکار
طراحی مدل هوشمندی کسبوکار با رویکرد داده-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]
ف
-
فرا تحلیل
فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجامشده در زمینه خرید آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-142]
-
فرآیندکاوی
مدل برنامهریزی ریاضی فرایندکاوی در مسئله کشف گراف وابستگی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 217-246]
-
فرایندکاوی
تحلیل عملکرد و بهبود فرایندهای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد فرایندکاوی: مطالعه موردی فرایندهای ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 37-71]
-
فرایندهای تسهیلات سرمایه در گردش
تحلیل عملکرد و بهبود فرایندهای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد فرایندکاوی: مطالعه موردی فرایندهای ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 37-71]
-
فریب ادراکشده
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 273-302]
-
فناوری اطلاعات سبز
پذیرش فناوری اطلاعات سبز با استفاده از چارچوب فناوری- سازمان- محیط در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 63-94]
-
فناوری مالی نظارتی
ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوریهای مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]
-
فناوریهای خودکاربری
ارزیابی فناوریهای خودکاربری بر مبنای شاخصهای استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
ق
-
قلمرو فعالیت شرکتها در بخش انرژی
ارزیابی قلمرو فعالیت شرکتهای حوزه نفت و گاز بر شاخصهای کلان آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 247-286]
-
قیمتگذاری بر اساس ارزش مشتری
طراحی و پیادهسازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمتگذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیکهای مدلسازی موضوعی و متنکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]
ک
-
کارآفرینی دیجیتال
توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط با استفاده از توسعهکارآفرینی دیجیتال [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 99-128]
-
کاربردپذیری
طراحی مدل جامع کاربردپذیری وبسایت بانکداری اینترنتی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 113-157]
-
کانالهای ترکیبی
کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانالهای ترکیبی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 61-100]
-
کسب و کارهای آنلاین
توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 1-37]
-
کسب و کارهای کارآفرینانه
طراحی مدل بازی پردازی در کسبوکارهای کارآفرینانه مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 39-60]
-
کسب و کارهای کوچک و متوسط
توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط با استفاده از توسعهکارآفرینی دیجیتال [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 99-128]
-
کسب و کارهای مبتنی بر وب
طراحی مدل بازی پردازی در کسبوکارهای کارآفرینانه مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 39-60]
-
کشف فرآیندها
مدل برنامهریزی ریاضی فرایندکاوی در مسئله کشف گراف وابستگی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 217-246]
-
کیفیت خدمات
ارزیابی فناوریهای خودکاربری بر مبنای شاخصهای استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
-
کلیدواژگان: آموزش
مدلی برای بخشبندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتمهای دادهکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]
گ
-
گراف وابستگی
مدل برنامهریزی ریاضی فرایندکاوی در مسئله کشف گراف وابستگی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 217-246]
-
گسترش عملکرد کیفیت (QFD)
مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]
ل
-
لوازمخانگی
تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متنکاوی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 5-34]
م
-
متد RFM
تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 189-209]
-
متنکاوی
طراحی و پیادهسازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمتگذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیکهای مدلسازی موضوعی و متنکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]
-
متنکاوی
تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متنکاوی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 5-34]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 189-209]
-
مدیریت ریسک
رویکردی ترکیبی از FMEA و تئوری خاکستری برای رتبه بندی ابعاد مدیریت ریسک امنیت اطلاعات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 191-214]
-
مدیریت هوشمند
تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]
-
مدلسازی ساختاری- تفسیری
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 273-302]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
پیشزمینهها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستمهای پیشنهاددهنده در محیطهای آنلاین [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 155-186]
-
مدل کانو
مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]
-
مدل هوشمندی کسبوکار
طراحی مدل هوشمندی کسبوکار با رویکرد داده-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]
-
مزایای برند
تأثیر مزایای زیباییشناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجیگری تعلق به برند در بین مصرفکنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]
-
مزیت زیباییشناسی برند
تأثیر مزایای زیباییشناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجیگری تعلق به برند در بین مصرفکنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]
-
مزیت نمادین برند
تأثیر مزایای زیباییشناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجیگری تعلق به برند در بین مصرفکنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]
-
مکاری رقابتی
طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]
-
منطق فازی
توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 209-243]
ن
-
نارضایتی مشتریان
تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متنکاوی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 5-34]
-
نیت خرید آنلاین
فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجامشده در زمینه خرید آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-142]
-
نظریه توانش
کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانالهای ترکیبی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 61-100]
-
نظریه داده بنیاد
الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 71-113]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی مدل هوشمندی کسبوکار با رویکرد داده-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]
-
نظریه داده بنیاد چندگانه
طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]
-
نوآوری
ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوریهای مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]
و
-
وبسایت بانکداری اینترنتی
طراحی مدل جامع کاربردپذیری وبسایت بانکداری اینترنتی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 113-157]
-
ورود به بازار
طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]
-
وفاداری
تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 189-209]
ه
-
همراستایی استراتژیک
شناسایی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمانها [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 287-322]
-
همراستایی استراتژیک بازاریابی و فناوری اطلاعات
شناسایی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمانها [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 287-322]
-
همسویی راهبردی
ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 5-38]
-
هوش مصنوعی
توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 209-243]
-
هوشمندی کسبوکار
طراحی مدل هوشمندی کسبوکار با رویکرد داده-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
بررسی تاثیر فناوریهای جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 77-98]